بیشتر بدانید
7 اردیبهشت 1403
افقنا > آرشو مقالات > اخبار > استان ها > توزیع لوازم‌التحریر بین نوآموزان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستانی

توزیع لوازم‌التحریر بین نوآموزان و دانش‌آموزان بی‌بضاعت لرستانی

خرم‌آباد- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش لرستان از توزیع کیف دانش آموزی و بسته‌های لوازم التحریر بین نوآموزان و دانش آموزان بی‌بضاعت لرستانی خبر داد.

به گزارش افقنا، به نقل از خبرگزاری مهر، علی اکبر دریکوند با اشاره به احصای مشکلات و چالش‌های موجود در مدارس استان اظهار داشت: باید برای ارتقای سطح علمی دانش آموزان و مدارس استان، راهکارهای مناسبی اتخاذ شود تا علاوه بر دستیابی به اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در توسعه عدالت آموزشی، منویات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در افزایش سطح کیفی و کمی مدارس دولتی جامه عمل پوشانده شود.

وی افزود: در راستای شناسایی نوآموزان کودکستان‌ها و دانش آموزان بی بضاعت در راستای طرح شهید محمودوند کیف دانش آموزی و بسته‌های لوازم التحریر شامل اقلامی مانند دفتر، مداد سیاه، مداد رنگی خودکار، ست پرگار و … به ارزش ۴۶۲ میلیون تومان بین نوآموزان کودکستان و دانش آموزان دوره ابتدایی توزیع شد که این اقلام از اجناس با کیفیت و مرغوب تهیه و توزیع شده است.

دریکوند اظهار داشت: محرومیت زدایی، عدالت، توجه ویژه به امر تحصیل و علم اندوزی فرزندان این خاک در راستای پرورش نسلی توانا و دانا از مهمترین اقدامات معاونت آموزش ابتدایی استان بوده است.

وی تاکید کرد: ایجاد بستر لازم آموزش برای همه دانش‌آموزان یکی از رسالت‌های مهم ما در آموزش و پرورش است و برای بازگرداندن دانش‌آموزانی که به هر دلیلی از آموزش فاصله گرفتند و بچه‌هایی که مشکل تحصیلی داشتند و دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل در این طرح پوشش داده شدند اقدام می‌کنیم.

دریکوند در خصوص جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل اظهار کرد: برخورداری از امکانات و خدمات کشور، حق هر فرد ایرانی است و تک‌تک اقشار مختلف مردم باید از خدمات و امکانات موجود در کشور بهره‌مند شوند

اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در فضای مجازی
اینستاگرام ما
توییتر ما
جدیدترین مطالب