بیشتر بدانید
29 اردیبهشت 1403
افقنا > آرشو مقالات > اخبار > استان ها > زنجیره فولاد در استان زنجان به‌زودی تکمیل می‌شود

زنجیره فولاد در استان زنجان به‌زودی تکمیل می‌شود

زنجان-مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه زنجیره فولاد در استان به‌زودی تکمیل می‌شود، گفت: تاکنون زنجیره تولید چهار محصول نساجی، کاغذ، شوینده‌ها و سیم و کابل تکمیل شده است.

به گزارش افقنا، به نقل از خبرگزاری مهر، مجید گلشنی منفرد گفت: واحد تولید فولاد در ایجرود پس از مواجه شدن با برخی مشکلات و ایجاد آلایندگی‌های محیط زیستی و وقوفه در تولید، اکنون در مدار احیا قرار گرفته است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سرمایه گذار قبلی این شرکت، مشکلات متعدد زیست محیطی به بار آورده بود ولی با ورود سرمایه گذار جدید این مجموعه در مسیر احیا قرار گرفته و مقدمات حل مشکلات آن در حال انجام است.

گلشنی افزود: این شرکت فولادی که وابسته به سرمایه‌گذاران چینی بوده، در شهرستان ایجرود مستقر است و اخیراً مشکلاتی بین سهامداران و نحوه فروش آن بین ۲ مالک قدیم و جدید پیش آمده بود که رسیدگی به این اختلاف توسط مسئولان قضایی استان تسریع و رای قطعی از سوی دادگاه تجدید نظر صادر شد.

وی اضافه کرد: مشکل زیست محیطی این کارخانه هم در شورای تأمین استان مطرح شد و از آنجایی که سرمایه گذار قبلی برای محیط زیست آلایندگی‌های ایجاد کرده کرده بود، سرمایه گذار جدید این مجموعه وعده داد که مسئولان استان فرصت بدهند تا مشکلات زیست محیطی آن را حل کند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: واحد تولید فولاد در ایجرود پس از مواجه شدن با برخی مشکلات و ایجاد آلایندگی‌های محیط زیستی و وقوفه در تولید، اکنون در مدار احیا قرار گرفته است.

اخبار مرتبط
نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما در فضای مجازی
اینستاگرام ما
توییتر ما
جدیدترین مطالب